Časť I.
Obchodné podmienky pre osoby, ktoré sú spotrebiteľmi
1. Všeobecné ustanovenia
1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj ako „Obchodné podmienky“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo zmluvy uzatvorenej medzi obchodníkom, ktorým je Wealthy Mind s.r.o., IČO: 55 552 871, so sídlom Bojnická cesta 590/39A
Kanianka 972 17, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vložka číslo: 45471/R, prevádzka Bojnická cesta 590/39A, Kanianka 972 17 (ďalej „obchodník“ alebo „poskytovateľ služby“) a kupujúcim – spotrebiteľom (ďalej ako „spotrebiteľ“), ktorej predmetom je predaj digitálneho obsahu vo forme video-kurzov a záznamov, zvukových nahrávok, audioknihy, e-knihy a online poskytovanie služieb vo forme video-konzultácií. (ďalej tiež ako „zmluva o poskytovaní služieb“).
Kontaktné údaje predávajúceho :
mail: drienik.michal@gmail.com
telefón: +421951087330
poštová adresa: Bojnická cesta 590/39A, Kanianka 972 17
Číslo účtu pre bezhotovostné platby:
Banka: Fio banka, a.s.
IBAN: SK5783300000002902600004
BIC (SWIFT): FIOZSKBAXXX
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 032/640 01 09
fax č. 032/640 01 08
1.2. Spotrebiteľom sa na účely týchto Obchodných podmienok rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy o poskytovaní služieb nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
1.3. Spotrebiteľ, pri zadávaní objednávky uvedie najmä svoje meno, priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu, mobilné telefónne číslo, e-mailový kontakt.
1.4. Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb. V prípade, že poskytovateľ služby a spotrebiteľ uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia zmluvy o poskytovaní služieb uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
1.5. Zoznam služieb na internetovej stránke elektronického obchodu, ktorú prevádzkuje poskytovateľ služieb, je katalógom poskytovaných služieb.
2. Spôsob uzatvárania zmluvy o poskytovaní služieb
2.1. Zmluva o poskytovaní služieb je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzatvorenie zmluvy o poskytovaní služby spotrebiteľa poskytovateľom služby vo forme spotrebiteľom vyplneného a odoslaného formulára na internetovej stránke poskytovateľa služby alebo vo forme e-mailu adresovaného poskytovateľovi služby (ďalej len „objednávka“), po splnení zákonom požadovaných náležitostí.
2.2. Záväzné akceptovanie návrhu uskutoční pracovník poskytovateľa služby najneskôr v nasledujúci pracovný deň po vykonaní objednávky. Záväzné akceptovanie bude vykonané prostredníctvom telefónu, alebo elektronickej pošty o akceptovaní objednávky po predchádzajúcom prijatí objednávky spotrebiteľom a po overení platných cien a termínu dodania služby požadovanej spotrebiteľom. označené ako „potvrdenie objednávky“. V prípade okamžitej platby prostredníctvom aplikácie Apple Pay, aplikácie Google Pay a platobnou kartou cez platobnú bránu GoPay (bod 6 týchto Všeobecných obchodných podmienok) je záväzným akceptovaním objednávky jej okamžité doručenie podľa bodu 7 týchto všeobecných podmienok. V prípade zistenia vyššej ceny má poskytovateľ služby povinnosť vyžiadať od spotrebiteľa súhlas so zmenou ceny podľa aktuálneho cenníka pred potvrdením objednávky. Až udelením súhlasu spotrebiteľa so zmenou ceny a následným potvrdením (akceptovaním) objednávky zo strany poskytovateľa služby sa zmluvný vzťah považuje za uzavretý. Všetky ceny za služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané vrátane DPH. Automaticky vykonávané Oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému poskytovateľa služby, ktoré spotrebiteľ obdrží na svoju e-mailovú adresu ihneď po odoslaní jeho objednávky, sa nepovažuje za záväzné akceptovanie objednávky; toto Oznámenie má len informatívny charakter za účelom upovedomenia spotrebiteľa o obdržaní jeho objednávky. Na e-mailovú adresu spotrebiteľa mu budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.
2.3. Záväzné akceptovanie objednávky obsahuje najmä údaje o špecifikácii služby, ktorej poskytovanie je predmetom zmluvy o poskytovaní služby, ďalej údaje o cene služby, údaj o dodacej lehote služby, údaje o poskytovateľovi služby (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri a pod.), prípadne iné údaje.
2.4. Údaje vo faktúre nie je možné meniť; okrem prípadu, kedy spotrebiteľ tovar ešte neprijal a nezaplatil.
2.5. V prípade prebiehajúcich akcií sa predaj služieb na internetovej stránke poskytovateľ služieb spravuje okrem týchto všeobecných obchodných podmienok aj záväznými podmienkami príslušnej akcie, ktoré budú zverejnené a spotrebiteľ s nimi vysloví súhlas.
2.6. Spotrebiteľ realizuje objednávku služby vyplnením a odoslaním objednávkového formulára prostredníctvom internetového portálu poskytovateľa služby https://michaldrienik.sk . Za účelom objednania služieb prostredníctvom internetového portálu https://michaldrienik.sk, nie je potrebná registrácia.
Práva a povinnosti poskytovateľa služieb
3.1. Poskytovateľ služieb je povinný:
a. zabezpečiť na základe objednávky potvrdenej poskytovateľom služieb spotrebiteľovi služby v dohodnutej kvalite a termíne,
b. zabezpečiť, aby dodané služby spĺňal platné právne predpisy SR.
3.2. Poskytovateľ služieb má právo na riadne a včasné zaplatenie úhrady za služby od spotrebiteľa za poskytnutie služieb.
3.3. Poskytovateľ služieb má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle bodu 9.1. ak z dôvodu nedostupnosti služby nie je schopný zabezpečiť poskytovanie služby.
4. Práva a povinnosti spotrebiteľa
4.1. Spotrebiteľ je povinný:
a. prevziať poskytnutú službu,
b. zaplatiť poskytovateľovi služby dohodnutú úhradu za službu v dohodnutej lehote splatnosti,
c. nepoškodzovať dobré obchodné meno poskytovateľa služby.
4.2. Spotrebiteľ má právo na poskytnutie služby v kvalite, termíne dohodnutom zmluvnými stranami v záväznom akceptovaní objednávky.
5. Platobné podmienky
5.1. Poskytovateľ služby zašle spotrebiteľovi faktúru na jeho email po prijatí platby za objednanú službu. Vystavenie a odoslanie faktúry prebieha automatizovane prostredníctvom systému, najneskôr do 24 hodín od prijatia platby.
5.2. Spôsoby platieb:
a) Bankovým prevodom na bankový účet uvedený v záhlaví týchto všeobecných obchodných podmienok;
b) Platobnou kartou cez platobnú bránu GoPay. Platba môže byť realizovaná cez sprostredkovateľa (prevádzkovateľa platobnej brány), pričom táto platba končí na bankovom účte prevádzkovateľa platobnej brány, ktorý ju postúpi obchodníkovi v dávke po skončení mesiaca.
c) Prostredníctvom aplikácie Apple pay
d) Prostredníctvom aplikácie Google pay
6. Úhrada za službu
6.1. Spotrebiteľ je povinný zaplatiť poskytovateľovi služby vopred oznámenú úhradu za službu uvedenú vo faktúre zaslanej spotrebiteľovi poskytovateľom služby, a to bankovým prevodom na účet, platobnou kartou (cez spoločnosť GoPay), Apple Pay a Google Pay. Platba môže byť realizovaná cez sprostredkovateľa (prevádzkovateľa platobnej brány), pričom táto platba končí na bankovom účte prevádzkovateľa platobnej brány, ktorý ju postúpi predávajúcemu v dávke po skončení mesiaca. Všetky ceny uvedené na internetovej stránke obchodníka sú konečné. Za tovar platí spotrebiteľ cenu, aká je uvedená na internetovej stránke obchodníka v čase vykonania objednávky.
6.2. V prípade, ak spotrebiteľ zaplatí poskytovateľovi služby úhradu za službu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá úhrada za službu pripísaná na účet poskytovateľa služby. Platba môže byť realizovaná cez sprostredkovateľa (prevádzkovateľa platobnej brány), pričom táto platba končí na bankovom účte prevádzkovateľa platobnej brány, ktorý ju postúpi obchodníkovi v dávke po skončení mesiaca.
6.3. Spotrebiteľ je povinný zaplatiť poskytovateľovi služby úhradu za službu v lehote uvedenej vo faktúre.
6.4. Faktúra bude vyhotovená poskytovateľom služby a zaslaná na emailovú adresu spotrebiteľa. Spotrebiteľ za týmto účelom súhlasí, že faktúra môže byť vystavená elektronicky. Poskytovateľ služby vyhotoví faktúru pri dodaní služby. V prípade poskytovateľa služby, ktorý je platiteľom DPH, poskytovateľ služby vyhotoví aj faktúru k prijatej platbe pred dodaním služby tak, ako to vyplýva zo zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a z Metodického pokynu k fakturácii podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov vydaného FR SR. Ak poskytovateľ služby, ktorý je platiteľom DPH, prijme platbu pred poskytnutím služby a v tom istom kalendárnom mesiaci aj poskytne službu, poskytovateľ služby môže vyhotoviť len jednu faktúru s dátumom vzniku daňovej povinnosti zodpovedajúcim dátumu dodania služby.
7. Dodanie digitálneho obsahu
7.1 Obchodník sa zaväzuje objednaný digitálny obsah po úhrade prostredníctvom aplikácie Apple Pay, aplikácie Google Pay a platobnou kartou cez platobnú bránu GoPay doručiť okamžite po vykonaní platby. Pri platbe prostredníctvom bankového prevodu sa obchodník zaväzuje objednaný digitálny obsah doručiť po ručnom spárovaní platby na druhý pracovný deň.
7.2. Po vykonaní okamžitej platby a jej následnom spárovaní spotrebiteľ obdrží e-mail s predmetom „Nech sa páči, Vaša objednávka“. E-mail obsahuje prílohy: Všeobecné obchodné podmienky (VOP), Formulár na odstúpenie od zmluvy a výpis zakúpených produktov, ktoré sú uvedené pod označením „Produkt“. Každý doručený produkt je klikateľný a po kliknutí spotrebiteľ získa prístup k obsahu.
7.3. E-knihy: Kliknutím na názov produktu sa spotrebiteľovi ihneď stiahne hotový PDF súbor s kompletnou e-knihou pripravenou na čítanie.
7.4. Audioknihy a zvukové nahrávky a skladby: Spotrebiteľ kliknutím na názov zakúpeného produktu obdrží PDF súbor, v ktorom je uvedený názov produktu, heslo a klikateľný odkaz na prehrávanie alebo stiahnutie obsahu. Súbory sú vo formáte .mp3 a dajú sa prehrávať priamo cez natívny online prehrávač alebo stiahnuť do zariadenia.
7.5. Video-kurzy: Spotrebiteľ si kliknutím na názov zakúpeného produktu stiahne PDF súbor s odkazom a heslom. Po zadaní hesla získa prístup k celej štruktúre kurzu vrátane všetkých videí. Každé video je možné prehrávať priamo online na webe, vďaka integrovanému YouTube prehrávaču (bez reklám a bez nutnosti registrácie / prihlásenia sa), alebo si ich stiahnuť cez pripravený odkaz na externom úložisku Microsoft OneDrive. Spotrebiteľ nemusí byť prihlásený a všetko je dostupné bezplatne.
7.6. Nahrávka na mieru: Obchodník spotrebiteľovi po vykonanej úhrade a jej následnom spárovaní vytvorí nahrávku priamo na mieru podľa požiadaviek spotrebiteľa. Spotrebiteľ obdrží nahrávku do 14 pracovných dní.
7.7. Zákazník obdrží v e-maily priložený dokument „Návod na stiahnutie“, ktorý podrobne vysvetľuje celý proces otvorenia používania zakúpených produktov (návod je možné stiahnuť kliknutím na názov „Návod na stiahnutie“ pod názvom zakúpeného produktu).
8. Reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie)
(kliknutím sem stiahnete reklamačný formulár)
8.1. Poskytovateľ služby zodpovedá za chyby služieb a spotrebiteľ je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u poskytovateľa služby podľa platného reklamačného poriadku.
8.2. Na vybavovanie reklamácií sa vzťahujú tieto Obchodné podmienky.
8.3. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na službu zakúpenú spotrebiteľom a poskytnutú poskytovateľom služby vo forme elektronického obchodu na internetovej stránke elektronického obchodu poskytovateľa služby.
8.4. Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané iné záručné podmienky.
8.5. Poskytovateľ služby zodpovedá za každú vadu digitálneho obsahu alebo digitálnej služby, ktorá sa vyskytne alebo prejaví počas celej dohodnutej doby, najmenej však počas dvoch rokov od dodania veci s digitálnymi prvkami.
8.6 Poskytovateľ služby zodpovedá za vadu, ktorá bola spôsobená nesprávnou inštaláciou digitálneho obsahu alebo digitálnej služby, ak
a) inštalácia bola súčasťou kúpnej zmluvy a bola vykonaná poskytovateľom služby alebo na jeho zodpovednosť, alebo
b) inštaláciu, ktorú mal vykonať spotrebiteľ, vykonal spotrebiteľ nesprávne v dôsledku nedostatkov návodu na inštaláciu, ktorý mu poskytol poskytovateľ digitálneho obsahu alebo digitálnej služby.
8.7. Poskytovateľ služby nezodpovedá za vadu veci s digitálnymi prvkami, ktorá bola spôsobená výlučne nenainštalovaním aktualizácie podľa § 617 ods. 3 Občianskeho zákonníka, ak si spotrebiteľ aktualizáciu nenainštaloval v primeranej lehote po jej dodaní a
a) poskytovateľ služby oboznámil spotrebiteľa o dostupnosti aktualizácie a následkoch jej nenainštalovania, a
b) nenainštalovanie alebo nesprávna inštalácia aktualizácie spotrebiteľom neboli spôsobené nedostatkami v poskytnutom návode na inštaláciu.
8.8. Spotrebiteľ má právo uplatniť si u poskytovateľa služby záruku len na službu, ktorá vykazuje chyby, ktoré zavinil poskytovateľ služby, vzťahuje sa na ňu záruka a bola zakúpená u poskytovateľa služby.
8.9. Spotrebiteľ je povinný skontrolovať poskytnutie služby po jej poskytnutí poskytovateľom služby. Pokiaľ tak neurobí, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto kontrole, len keď preukáže, že tieto chyby mala služba už v čase jej poskytnutia.
8.10. Reklamáciu vybavuje poskytovateľ služby v pracovných dňoch a to cez e-mailovú adresu: drienik.michal@gmail.com, telefonicky, alebo písomne. V prípade akýchkoľvek nejasností sa obráťte na poskytovateľa služby na číslo +421951087330 prípadne na e-mail drienik.michal@gmail.com.
8.11. Poskytovateľ služby zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má digitálne plnenie v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od jeho dodania, ak ide o digitálne plnenie, ktoré sa dodáva jednorazovo alebo ako súbor jednotlivých plnení.
8.12. Ak ide o digitálne plnenie, ktoré sa dodáva nepretržite počas dohodnutej doby, obchodník zodpovedá za každú vadu digitálneho plnenia, ktorá sa vyskytne alebo prejaví počas tejto dohodnutej doby.
8.13. Poskytovateľ služby zodpovedá za vadu, ktorá bola spôsobená nesprávnym prepojením digitálneho plnenia so zložkami digitálneho prostredia spotrebiteľa alebo začlenením digitálneho plnenia do zložiek digitálneho prostredia spotrebiteľa (ďalej len „integrácia“), ak
a) bola integrácia vykonaná obchodníkom alebo na jeho zodpovednosť, alebo
b) integráciu, ktorú mal vykonať spotrebiteľ, vykonal spotrebiteľ nesprávne v dôsledku nedostatkov návodu na integráciu, ktorý mu poskytol obchodník.
8.14. Digitálnym prostredím je hardvér, softvér a akékoľvek sieťové pripojenie používané spotrebiteľom na prístup alebo užívanie digitálneho plnenia.
8.15. Poskytovateľ služby nezodpovedá za vadu digitálneho plnenia, ktorá bola spôsobená výlučne nenainštalovaním aktualizácie podľa § 852f ods. 4 Občianskeho zákonníka, ak si spotrebiteľ aktualizáciu nenainštaloval v primeranej lehote po jej dodaní a
a) poskytovateľ služby oboznámil spotrebiteľa o dostupnosti aktualizácie a následkoch jej nenainštalovania, a
b) nenainštalovanie alebo nesprávna inštalácia spotrebiteľom neboli spôsobené nedostatkami v návode na inštaláciu poskytnutom spotrebiteľovi obchodníkom.
8.16. Poskytovateľ služby poskytne spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady spotrebiteľom. Obchodník v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu v súlade s § 507 ods. 1 Občianskeho zákonníka odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť.
8.17. Ak obchodník odmieta zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi spotrebiteľovi.
8.18. Poskytovateľ služby nesie dôkazné bremeno, že bolo digitálne plnenie dodané v súlade s § 852d Občianskeho zákonníka.
8.19. Ak sa do uplynutia jedného roka po dodaní digitálneho plnenia, ktoré sa dodáva jednorazovo alebo ako súbor jednotlivých plnení, prejaví vada, obchodník nesie dôkazné bremeno, že digitálne plnenie v čase dodania túto vadu nemalo.
8.20. Ak sa digitálne plnenie dodáva nepretržite počas dohodnutej doby, obchodník nesie dôkazné bremeno, že digitálne plnenie je počas dohodnutej doby bez vád.
8.21. Poskytovateľ služby nenesie dôkazné bremeno podľa bodu 7.19. a 7.20., ak preukáže, že digitálne prostredie spotrebiteľa nie je kompatibilné s technickými požiadavkami digitálneho plnenia, ak s nimi obchodník oboznámil spotrebiteľa jasným a zrozumiteľným spôsobom pred uzavretím zmluvy.
8.22. Spotrebiteľ poskytne poskytovateľovi služby primeranú súčinnosť potrebnú na zistenie, či dôvod vady digitálneho plnenia je v digitálnom prostredí spotrebiteľa. Povinná súčinnosť spotrebiteľa sa obmedzuje na technicky dostupné prostriedky, ktoré najmenej zaťažujú spotrebiteľa. Ak obchodník pred uzavretím zmluvy jasným a zrozumiteľným spôsobom oboznámi spotrebiteľa o povinnosti poskytnúť súčinnosť a spotrebiteľ súčinnosť neposkytne, musí spotrebiteľ na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady preukázať, že digitálne plnenie malo vadu v čase dodania, ak ide o digitálne plnenie, ktoré sa dodáva jednorazovo alebo ako súbor jednotlivých plnení, alebo v dohodnutej dobe, ak ide o digitálne plnenie, ktoré sa dodáva nepretržite počas dohodnutej doby.
8.23. Spotrebiteľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady aj bez toho, aby ich vytkol.
8.24. Spotrebiteľ môže po vytknutí vady u obchodníka odoprieť zaplatiť cenu alebo jej časť, kým si obchodník nesplní povinnosti, ktoré mu vyplývajú zo zodpovednosti za vady, ibaže je spotrebiteľ v čase vytknutia vady v omeškaní so zaplatením ceny alebo jej časti. Spotrebiteľ uhradí cenu bez zbytočného odkladu po splnení povinností poskytovateľom služby.
8.25. Poskytovateľ služby odstráni vadu digitálneho plnenia v primeranej lehote (§ 507 ods. 1 Občianskeho zákonníka) po tom, čo spotrebiteľ vytkol vadu, bezplatne a bez spôsobenia závažných ťažkostí spotrebiteľovi s ohľadom na povahu digitálneho plnenia a účel, na ktorý spotrebiteľ digitálne plnenie požadoval.
8.26. Poskytovateľ služby môže odstránenie vady odmietnuť, ak odstránenie nie je možné alebo ak by mu spôsobilo neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by malo digitálne plnenie bez vady a na závažnosť vady.
8.27. Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z ceny, ak sa digitálne plnenie dodáva za protiplnenie, ktoré spočíva v zaplatení ceny, alebo môže odstúpiť od zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty podľa § 517 ods. 1 Občianskeho zákonníka, ak
a) odstránenie vady nie je možné alebo by spôsobilo obchodníkovi neprimerané náklady,
b) poskytovateľ služby neodstránil vadu podľa § 852k ods. 1 Občianskeho zákonníka,
c) digitálne plnenie má rovnakú vadu napriek snahe poskytovateľa služby vadu odstrániť,
d) vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje právo spotrebiteľa na okamžitú zľavu z ceny alebo odstúpenie od zmluvy, alebo
e) poskytovateľ služby vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre spotrebiteľa.
8.28. Zľava z ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty digitálneho plnenia a hodnoty, ktorú by digitálne plnenie malo, ak by bolo bez vád. Ak sa digitálne plnenie dodáva počas dohodnutej doby, spotrebiteľ má právo na zľavu z ceny len za čas, v ktorom digitálne plnenie nespĺňalo požiadavky podľa § 852d Občianskeho zákonníka.
8.29. Poskytovateľ služby vyplatí spotrebiteľovi zľavu z ceny do 14 dní od uplatnenia práva spotrebiteľa na zľavu z ceny rovnakým spôsobom, aký spotrebiteľ použil pri zaplatení ceny, ak spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša poskytovateľ služby.
8.30. Ak sa digitálne plnenie dodáva za protiplnenie, ktoré spočíva v zaplatení ceny, spotrebiteľ nemôže od zmluvy odstúpiť, ak je vada digitálneho plnenia zanedbateľná. Dôkazné bremeno, že vada je zanedbateľná, nesie poskytovateľ služby.
9.Osobné údaje a ich ochrana
9.1 Obchodník prijal primerané technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracúvania osobných údajov, pričom zobral do úvahy najmä použiteľné technické prostriedky, dôvernosť a dôležitosť spracúvaných osobných údajov, ako aj rozsah možných rizík, ktoré sú spôsobilé narušiť bezpečnosť alebo funkčnosť jeho informačných systémov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a nariadenia GDPR podľa týchto pravidiel (kliknutím sa Vám zobrazí dokument ochrana osobných údajov).
10. Ukončenie poskytovania služby, nemožnosť odstúpenia od zmluvy o poskytovaní služby ak došlo k úplnému poskytnutiu služby
10.1. Poskytovateľ služby je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytovaní služby z dôvodu nedostupnosti služieb, alebo ak dodávateľ služby dohodnutej v zmluve o poskytovaní služby vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností poskytovateľa služby vyplývajúcich zo zmluvy o poskytovaní služby alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný poskytnúť službu zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Poskytovateľ služby je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať spotrebiteľa a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za službu dohodnutú v zmluve o poskytovaní služby v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený spotrebiteľom.
10.2. Spotrebiteľ udelením súhlasu so začatím poskytovania služby stráca právo na odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služby.
10.3. Spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytovaní služby v zmysle § 19 ods. 1 písm. a) zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podľa predmetného ustanovenia „poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby a poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.“
11. Odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb
11.1. Obchodníkje oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade nemožnosti plnenia zmluvy o poskytovaní služieb. Ako nemožnosť plnenia je možno posúdiť prípady ako napr. nedostupnosť služby, alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od Poskytovateľa spravodlivo požadovať, nie je schopný službu poskytnúť a pod. Poskytovateľ je povinný o tejto skutočnosti informovať spotrebiteľa a vrátiť mu už zaplatenú cenu za tovar dohodnutú v kúpnej zmluve v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to spôsobom akým spotrebiteľ cenu uhradil, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
11.2. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby alebo uzavretia zmluvy o dodaní digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodníkovi.
11.3. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka aj bez uvedenia dôvodu v lehote podľa bodu 10.2. okrem situácií vymedzených v bode 9.3.
11.4. Spotrebiteľ môže u poskytovateľa uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči alebo prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy zaslaného na poštovú adresu predávajúceho a to Michal Drienik, IČO: 55 552 871, miesto podnikania Bojnická cesta 590/39A, Kanianka 972 17. Formulár na odstúpenie od zmluvy je možné stiahnuť tu (kliknutím sa Vám zobrazí formulár).
11.5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto všeobecných obchodných podmienok musí obsahovať údaje v ňom požadované a to najmä presnú špecifikáciu služby, dátum objednania, meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov, adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov, podpis spotrebiteľa/ spotrebiteľov, spôsob, akým má poskytovateľ vrátiť už prijaté plnenie najmä číslo účtu, dátum. Kupujúci je odstúpením od kúpnej zmluvy povinný doručiť predávajúcemu tovar spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie, potvrdením objednávky, dokladu o zaplatení a pod. a to zaslaním doporučene, alebo privezením na adresu poskytovateľa Michal Drienik, IČO: 55 552 871, miesto podnikania Bojnická cesta 590/39A, Kanianka 972 17.
11.6. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej spotrebiteľ odstúpil.
11.7. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služby, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak spotrebiteľ zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
11.8. Po odstúpení od zmluvy poskytovateľ vráti spotrebiteľovi všetky platby, ktoré spotrebiteľ preukázateľne uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä cenu.
11.9.Spotrebiteľ berie na vedomie, že v zmysle ustanovenia § 19 ods. 1 č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, nemôže odstúpiť od zmluvy predmetom ktorej je:
a) poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby a poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,
b) dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
c) dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,
d) dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
e) dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
f) dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
g) dodanie alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť,
h) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u spotrebiteľa, o ktorú spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy obchodníka u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal,
i) dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,
j) dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom,
k) tovar zakúpený na verejnej dražbe,
l) poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má obchodník poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote,
m) dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak dodávanie digitálneho obsahu začalo a spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b), ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.
11.10. Po odstúpení od zmluvy v zmysle § 852m ods. 1 Občianskeho zákonníka obchodník vráti spotrebiteľovi všetky platby prijaté na základe zmluvy do 14 dní od oznámenia odstúpenia od zmluvy rovnakým spôsobom, aký spotrebiteľ použil pri zaplatení ceny, ak spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s vrátením znáša obchodník.
11.11. Spotrebiteľ nie je povinný platiť cenu za čas pred odstúpením od zmluvy, v ktorom digitálne plnenie nespĺňalo požiadavky podľa § 852d Občianskeho zákonníka. Ak však bolo v zmluve dohodnuté dodávanie digitálneho plnenia nepretržite počas dohodnutej doby, obchodník v súlade s odsekom 1 vráti spotrebiteľovi len pomernú časť zaplatenej ceny za čas, v ktorom digitálne plnenie nespĺňalo požiadavky podľa § 852d Občianskeho zákonníka, a časť ceny, ktorú spotrebiteľ zaplatil vopred za dodávanie digitálneho plnenia za čas po odstúpení od zmluvy.
11.12. Po odstúpení od zmluvy je spotrebiteľ povinný zdržať sa užívania digitálneho plnenia a jeho poskytovania tretím osobám.
11.13. Obchodník môže do 14 dní po oznámení spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy požiadať spotrebiteľa o vrátenie hmotného nosiča, na ktorom mu dodal digitálny obsah. Spotrebiteľ vráti hmotný nosič na náklady obchodníka a bez zbytočného odkladu po doručení žiadosti obchodníka.
11.14. Po odstúpení od zmluvy sa obchodník zdrží používania obsahu, ktorý spotrebiteľ poskytol alebo vytvoril pri užívaní digitálneho plnenia. To neplatí, ak tento obsah:
a) nemožno využiť inak ako vo väzbe na digitálne plnenie obchodníka,
b) sa vzťahuje výlučne na aktivity spotrebiteľa pri užívaní digitálneho plnenia obchodníka,
c) obchodník zlúčil s iným obsahom, od ktorého ho nemožno oddeliť vôbec alebo bez vynaloženia neprimeraného úsilia,
d) spotrebiteľ vytvoril spolu s inými spotrebiteľmi, ktorí sú oprávnení ďalej obsah užívať.
11.15. Po odstúpení od zmluvy obchodník sprístupní spotrebiteľovi na jeho žiadosť všetok obsah, ktorý spotrebiteľ poskytol alebo vytvoril pri užívaní digitálneho plnenia, okrem obsahu podľa bodu 10.14. písm. a) až c). Obchodník sprístupní obsah spotrebiteľovi v primeranej lehote, bezplatne, v bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a bez závažných ťažkostí pre spotrebiteľa.
11.16. Po odstúpení od zmluvy môže obchodník zamedziť spotrebiteľovi v ďalšom užívaní digitálneho plnenia, najmä zamedziť mu prístup k digitálnemu plneniu alebo zrušiť mu užívateľský účet.
12.Alternatívne riešenie sporov
12.1. Spotrebiteľ je oprávnený obrátiť sa na poskytovateľa služby so žiadosťou o nápravu v prípade, že nebol spokojný so spôsobom, ktorým poskytovateľ služby vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že poskytovateľ služby porušil jeho práva. Ak poskytovateľ služby na takúto žiadosť odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú orgány a oprávnené právnické osoby v zmysle § 3 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, a to napr. Slovenská obchodná inšpekcia, pričom spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. E-mailový kontakt na poskytovateľa služby je drienik.michal@gmail.com.
Spotrebiteľ pri podaní návrhu postupuje v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Alternatívnym riešením sporov možno urovnať spor medzi spotrebiteľom a poskytovateľom služby, vyplývajúci zo spotrebiteľskej zmluvy resp. súvisiaci so spotrebiteľskou zmluvou. Hodnota sporu, ktorý sa urovnáva alternatívnym riešením sporov, musí presahovať sumu 20,- eur. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže požadovať od spotrebiteľa poplatok za začatie alternatívneho riešenia sporu najviac sumu päť eur vrátane dane z pridanej hodnoty, a to najskôr súčasne so zaslaním oznámenia o začatí alternatívneho riešenia sporu.
12.2. Spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
13. Záverečné ustanovenia
13.1. V prípade, ak je zmluva o poskytovaní služby uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí mať písomnú formu.
13.2. Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná najmä vo forme e-mailových správ, resp. prostredníctvom listových zásielok.
13.3. Na vzťahy neupravené týmito Obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov, zákona č. 108 /2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
13.4. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu odoslaním elektronickej objednávky kupujúcim.
Časť II.
Obchodné podmienky pre osoby, ktoré nie sú spotrebiteľmi
1.Všeobecné ustanovenia
1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj ako „Obchodné podmienky“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim, ktorým je Wealthy Mind s.r.o., IČO: 55 552 871, Bojnická cesta 590/39A
Kanianka 972 17, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vložka číslo: 45471/R, prevádzka Bojnická cesta 590/39A, Kanianka 97217 (ďalej „obchodník“ alebo „poskytovateľ služby“) a používateľom služby – osobou, ktorá nie je spotrebiteľom, predmetom ktorej je predaj digitálneho obsahu vo forme video-kurzov a záznamov, zvukových nahrávok, audioknihy, e-knihy a online poskytovanie služieb vo forme video-konzultácií.
Kontaktné údaje predávajúceho :
mail: drienik.michal@gmail.com
telefón: +421951087330
poštová adresa: Bojnická cesta 590/39A, Kanianka 972 17
Číslo účtu pre bezhotovostné platby:
Banka: Fio Banka a.s.
IBAN: SK5783300000002902600004
BIC (SWIFT): FIOZSKBAXXX
1.2. Používateľom služby sa v zmysle tejto časti Obchodných podmienok rozumie podnikateľ resp. osoby, ktoré nie sú spotrebiteľmi (ďalej tiež ako „podnikateľ“).
1.3. Podnikateľom sa na účely týchto Obchodných podmienok rozumie osoba zapísaná v obchodnom registri; osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia; osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov; fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
1.4. Používateľ služby ako podnikateľ, pri zadávaní objednávky uvedie najmä svoje obchodné meno, sídlo (miesto podnikania), IČO, IČDPH, fakturačné údaje, telefónne číslo, e-mailový kontakt osoby konajúcej v mene podnikateľa. Registrovaný veľkoodberateľ je podnikateľ, ktorý nakupuje v pravidelných intervaloch a nie pre vlastnú potrebu a potrebu vlastnej firmy, ale na ďalší predaj a to za veľkoobchodné ceny.
1.5. Používateľ služby – podnikateľ berie na vedomie, že podmienky záruky ako aj samotný postup pri reklamácii upravený v týchto Obchodných podmienkach Časť II môžu byť odlišné ako v Obchodných podmienkach Časť I. pre spotrebiteľov.
1.6. Zmluvné strany sa dohodli, že používateľ služby odoslaním objednávky poskytovateľovi služby potvrdzuje, že súhlasí s tým, že tieto všeobecné obchodné podmienky a ich podmienky a ustanovenia sa budú vzťahovať na všetky zmluvy o poskytovaní služby, uzavreté na akejkoľvek internetovej stránke elektronického obchodu a na všetky vzťahy medzi poskytovateľom služby a používateľom služby, vzniknuté najmä pri uzatváraní kúpnej zmluvy o poskytovaní služby a reklamácii služby.
1.7. Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o poskytovaní služby. V prípade, že poskytovateľ služby a používateľ služby uzatvoria písomnú zmluvu o poskytovaní služby, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia zmluvy o poskytovaní služby uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
1.8. Právne vzťahy poskytovateľa služby a používateľa služby, ktorým je podnikateľ, výslovne neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami ani rámcovou zmluvou medzi poskytovateľom služby a používateľom služby sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka.
- Spôsob uzatvárania zmluvy o poskytovaní služby s podnikateľom
2.1. Zmluva o poskytovaní služby je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzatvorenie zmluvy o poskytovaní služby používateľa služby poskytovateľom služby vo forme používateľom služby vyplneného a odoslaného formulára na internetovej stránke poskytovateľa služby, alebo vo forme e-mailu adresovaného poskytovateľovi služby (ďalej len „objednávka“), po splnení zákonom požadovaných náležitostí.
2.2. Záväzné akceptovanie návrhu uskutoční pracovník poskytovateľa služby najneskôr v nasledujúci pracovný deň po vykonaní objednávky. Záväzné akceptovanie bude vykonané prostredníctvom telefónu, alebo elektronickej pošty o akceptovaní objednávky po predchádzajúcom prijatí objednávky používateľom služby a po overení platných cien a termínu dodania služby požadovanej používateľom služby označené ako „potvrdenie objednávky“. V prípade okamžitej platby prostredníctvom aplikácie Apple Pay, aplikácie Google Pay a platobnou kartou cez platobnú bránu GoPay (bod 5 týchto Všeobecných obchodných podmienok) je záväzným akceptovaním objednávky jej okamžité doručenie podľa bodu 7 týchto všeobecných podmienok. V prípade zistenia vyššej ceny má poskytovateľ služby povinnosť vyžiadať od používateľa služby súhlas so zmenou ceny podľa aktuálneho cenníka pred potvrdením objednávky. Až udelením súhlasu používateľa služby so zmenou ceny a následným potvrdením (akceptovaním) objednávky zo strany poskytovateľa služby sa zmluvný vzťah považuje za uzavretý. Všetky ceny za služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané vrátane DPH. Automaticky vykonávané Oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému poskytovateľa služby, ktoré používateľ služby obdrží na svoju e-mailovú adresu ihneď po odoslaní jeho objednávky, sa nepovažuje za záväzné akceptovanie objednávky; toto Oznámenie má len informatívny charakter za účelom upovedomenia používateľa služby o obdržaní jeho objednávky. Na e-mailovú adresu používateľa služby mu budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.
2.3. Záväzné akceptovanie objednávky obsahuje najmä údaje o špecifikácii služby, ktorej poskytovanie je predmetom zmluvy o poskytovaní služby, ďalej údaje o cene služby, údaj o dodacej lehote služby, údaje o poskytovateľovi služby (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri a pod.), prípadne iné údaje.
2.4. Údaje vo faktúre je možné meniť len v prípade, kedy používateľ služby za službu ešte nezaplatil.
2.5. V prípade prebiehajúcich akcií sa predaj služieb na internetovej stránke poskytovateľ služieb spravuje okrem týchto všeobecných obchodných podmienok aj záväznými podmienkami príslušnej akcie, ktoré budú zverejnené a používateľ služby s nimi vysloví súhlas.
2.6. Používateľ služby realizuje objednávku služby vyplnením a odoslaním objednávkového formulára prostredníctvom internetového portálu poskytovateľa služby.
- Práva a povinnosti predávajúceho
3.1. Poskytovateľ služby je povinný:
a. zabezpečiť na základe objednávky potvrdenej poskytovateľom služby používateľovi služby službu v dohodnutej kvalite a termíne,
3.2. Poskytovateľ služby má právo na riadne a včasné zaplatenie úhrady za službu od používateľa služby za poskytovanie služby.
3.3. Poskytovateľ služby má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle bodu 7.1., ak z dôvodu nedostupnosti služby nie je schopný zabezpečiť poskytovanie služby používateľovi služby v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s používateľom služby nedohodne na náhradnom plnení.
3.4. Poskytovateľ služby sa bude snažiť o maximálnu dostupnosť poskytovanej služby.
3.5. Poskytovateľ služby nezaručuje, že služba splní špecifické požiadavky používateľa služby a nezodpovedá za škody tým spôsobené (ušlý zisk).
- Práva a povinnosti používateľa služby – podnikateľa
4.1. Používateľ služby je povinný:
a. prevziať poskytnutú službu,
b. zaplatiť poskytovateľovi služby dohodnutú úhradu za službu v dohodnutej lehote splatnosti,
c. nepoškodzovať dobré obchodné meno poskytovateľa služby.
4.2. Používateľ služby má právo na poskytnutie služby v kvalite a termíne dohodnutom zmluvnými stranami v záväznom akceptovaní objednávky.
- Platobné podmienky pre podnikateľov
5.1. Poskytovateľ služby zašle spotrebiteľovi faktúru na jeho email po prijatí platby za objednanú službu. Vystavenie a odoslanie faktúry prebieha automatizovane prostredníctvom systému, najneskôr do 24 hodín od prijatia platby.
5.2 Spôsoby platieb: Bankovým prevodom na bankový účet uvedený v záhlaví týchto všeobecných obchodných podmienok;
a) Platobnou kartou cez platobnú bránu GoPay. Platba môže byť realizovaná cez sprostredkovateľa (prevádzkovateľa platobnej brány), pričom táto platba končí na bankovom účte prevádzkovateľa platobnej brány, ktorý ju postúpi obchodníkovi v dávke po skončení mesiaca.
b) Prostredníctvom aplikácie Apple pay
c) Prostredníctvom aplikácie Google pay
- Úhrada za službu
6.1. Používateľ služby je povinný zaplatiť poskytovateľovi služby úhradu za službu uvedenú vo faktúre zaslanej používateľovi služby poskytovateľom služby, a to bankovým prevodom na účet, platobnou kartou (cez spoločnosť GoPay), Apple Pay a Google Pay. Platba môže byť realizovaná cez sprostredkovateľa (prevádzkovateľa platobnej brány), pričom táto platba končí na bankovom účte prevádzkovateľa platobnej brány, ktorý ju postúpi predávajúcemu v dávke po skončení mesiaca.
6.2. V prípade, ak používateľ služby zaplatí poskytovateľovi služby úhradu za službu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá úhrada za službu pripísaná na účet poskytovateľa služby.
6.3. Používateľ služby je povinný zaplatiť poskytovateľovi služby úhradu za službu v lehote uvedenej vo faktúre.
6.4. Všetky akcie sú platné do doby, kým je predmetná akcia zverejnená na internetovej stránke poskytovateľa služby, pokiaľ pri konkrétnej službe nie je uvedené inak.
- Dodanie digitálneho obsahu
7.1 Obchodník sa zaväzuje objednaný digitálny obsah po úhrade prostredníctvom aplikácie Apple Pay, aplikácie Google Pay a platobnou kartou cez platobnú bránu GoPay doručiť okamžite po vykonaní platby. Pri platbe prostredníctvom bankového prevodu sa obchodník zaväzuje objednaný digitálny obsah doručiť po ručnom spárovaní platby na druhý pracovný deň.
7.2. Po vykonaní okamžitej platby a jej následnom spárovaní spotrebiteľ obdrží e-mail s predmetom „Nech sa páči, Vaša objednávka“. E-mail obsahuje prílohy: Všeobecné obchodné podmienky (VOP), Formulár na odstúpenie od zmluvy a výpis zakúpených produktov, ktoré sú uvedené pod označením „Produkt“. Každý doručený produkt je klikateľný a po kliknutí spotrebiteľ získa prístup k obsahu.
7.3. E-knihy: Kliknutím na názov produktu sa spotrebiteľovi ihneď stiahne hotový PDF súbor s kompletnou e-knihou pripravenou na čítanie.
7.4. Audioknihy a zvukové nahrávky a skladby: Zákazník po kliknutí na názov zakúpeného produktu obdrží PDF súbor, v ktorom je uvedený názov produktu, heslo a klikateľný odkaz na prehrávanie alebo stiahnutie obsahu. Súbory sú vo formáte .mp3 a dajú sa prehrávať priamo cez natívny online prehrávač alebo stiahnuť do zariadenia.
7.5. Video-kurzy: Spotrebiteľ si kliknutím na názov zakúpeného produktu stiahne PDF súbor s odkazom a heslom. Po zadaní hesla získa prístup k celej štruktúre kurzu vrátane všetkých videí. Každé video je možné prehrávať priamo online na webe, vďaka integrovanému YouTube prehrávaču (bez reklám a bez nutnosti registrácie / prihlásenia sa), alebo si ich stiahnuť cez pripravený odkaz na externom úložisku Microsoft OneDrive. Spotrebiteľ nemusí byť prihlásený a všetko je dostupné bezplatne.
7.6. Nahrávka na mieru: Obchodník spotrebiteľovi po vykonanej úhrade a jej následnom spárovaní vytvorí nahrávku priamo na mieru podľa požiadaviek spotrebiteľa. Spotrebiteľ obdrží nahrávku do 14 pracovných dní.
7.7. Spotrebiteľ obdrží v e-maily priložený dokument „Návod na stiahnutie“, ktorý podrobne vysvetľuje celý proces otvorenia používania zakúpených produktov (návod je možné stiahnuť kliknutím na názov „Návod na stiahnutie“ pod názvom zakúpeného produktu).
- Ukončenie poskytovania služby, odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služby podnikateľom
8.1. Poskytovateľ služby je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytovaní služby z dôvodu nedostupnosti služieb, alebo ak dodávateľ služby dohodnutej v zmluve o poskytovaní služby vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností poskytovateľa služby vyplývajúcich zo zmluvy o poskytovaní služby alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný poskytnúť službu zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Poskytovateľ služby je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať používateľa služby a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za službu dohodnutú v zmluve o poskytovaní služby v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený používateľom služby.
8.2. Používateľovi služby, ktorým je podnikateľ, môže byť ponúknuté náhradné odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služby v závislosti na stave reklamovanej služby, ušlej záruky a aktuálnej ceny reklamovanej služby. Stav služby bude zhodnotený poskytovateľom služby. Poskytovateľ služby je oprávnený účtovať požívateľovi služby prípadné ďalšie vzniknuté náklady. Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo na neumožnenie odstúpenia, vzhľadom k povahe služby a jej stavu v čase reklamácie.
8.3. Používateľ služby môže od kúpnej zmluvy odstúpiť v zmysle ustanovení zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník (ďalej len ako „Obchodný zákonník“).
- Záverečné ustanovenia
9.1. V prípade, ak je zmluva o poskytovaní služby uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí mať písomnú formu.
9.2. Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná najmä vo forme e-mailových správ, resp. prostredníctvom listových zásielok.
9.3. Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka.
9.4. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu odoslaním elektronickej objednávky kupujúcim.
V Kanianka, dňa 24.4.2025